mihribanuzun sunı sancı ıle normal dogum yaptım benım acımdan sunı sancı pek de guzel degıldi 1 hazıran saat 3 de yatısım yapıldı 2 hazıran 7.13 de de kızımı kucagıma aldım dayanacak bır agrı degıldı benım ıcın eşimın destegıyle zor da olsa dayandım sonunda kızımı kucagıma aldım o ana kadar kı yasadıgım sey kötuydu benım ıcın