Qizlar bebegim premature dogdu 2kg .hastahanedeyken herkes emerken bebegim kuvezdeydi eve getirdim 2gundur emmiyor hastahaneden verilen mama kabindan yiyor mecbur sagip veriyorum bide ayridan ek gida .aglayinca mosmor oluyor ve premature oldugu icin nefesini tutuyor arada befes almayi unutuyor cok aglatmak istemiyorum gogsumden alip mama veriyorum gogsumun ucunu kavramiyor bide((.ne yapicam nasil basa cikicam bilmiyorum.duzelirmi bu?bidr cok gaz sancisi var galiba surekli ayaklairmi icr dogru crkip kip kirmizi kizariyor suratini degistiriyor aci crker gibi.lutfen bana akil verinnn