Ozoooo Gamzekand bende aldım ama doktora da sormadım açıkçası ama ilkinde hasta bezi taktılar ona rağmen ödem olmuştu
Gamzekand Ozoooo hasta bezi de aynı şekilde hava almayı engelliyormuş sanırım en iyisi bildiğimiz ped 😊
Ozoooo Gamzekand benimde ilkinde olmadı ama bunda nasıl olur bilemiyorum hasta bezinden daha rahat olur bence depend