Esilaveannesi Merhaba herkese buraya bu şekilde doğum hikayemi yazmak için ne kadar hayal kurdum bilseniz 😊 22 kasım da 15.40 ta doktor kontrolüm vardı gitmeden duş aldım hazırlıklı olmak istedim ne olur ne olmaz diye ama bende bugüne kadar tek bir sancı bile olmadı çok hafif hamilelik geçirdim son güne kadar dışarlarda geZdim öyle bir rahatlık 😊 kontrol sabahı hafif adet sancısı gibi kasıklarıma ağrı girdi ama ben yalancıdır diye önemsemedim çünkü çok hafifti yola çıktık yolda da ağrılarım oldu kısa süreli 2 yada 3 saniye süren ve düzensiz dişimi sıkıyordum hemen rahatlıyordum sonra doktor sancıları önmsemedi ve düzenli ve sıklaşınca gel dedi gönderdi bu arada ilçeden merkeze gittim kontrol için. Eve geldim sancılar aynı şekilde düzensiz ve şiddeti biraz artmıştı ama dayanılmayacak gibi değil asla. Saat akşam dokuz gibi görümcem geldi biraz yürüyüş yapalım sesi dışarı çıktık eşim ben be görümcem dolanırken sık sık dört kez sancım geldi ve görümcem hastaneye gidelim dedi tabi benim ilk doğumum olunca bilmiyorum düzenli değil ki gitmeyelim falan diyorum neyse bizim ilçenin aciline gittik ebe varmış çok şükür hemen açılmaya bakalım dedi ama ben kendimi kasan biri olduğum için çok zora büktüm işi neyse zar zor baktılar ve 6 cm dediler ben şok 😳 ben bekliyorum ki sancılar artacak bu kadar az olamaz diyorum herkes ne çekiyor diyorum ama onlar meğer doğum sancısıymış adet sancısının bir iki tık üstü inanın fazla değil . Sonra acil Ambulansla ile sevk ettiler hastaneme geldim tekrar muayene ve 9 cm olmuş ben ikinci şok suyumu patlattılar sancılar sıklaştı ve doğuma alındım doktorum geldi benim o ara sancılarım bi gidiyor çok sonra geliyor her sancı geldiğinde ıkınma istiyorlar ıkınıyorum ama ben yanlış ıkınıyormuşum karnımı şişirerek ebeler bastırıyor bir yandan doğru ıkınmayı keşfedince üç okunmada kızım geldi ama yok böyle bir rahatlama ne sancı kaldı ne belden öldüğüm o korkunç ağrı ten teması yaptık o an uçuyorsunuz başka bi aleme dünyanın en güzel hissi rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🤲 bu arada kızım 3.700 kg doğdu ve kesinlikle doğumdan iki üç hafta önce bol bol Meryem süresi okuyun ve Meryem ana eli otunu yapın ben doğurduysam onlar sayesinde olmuştur benim gibi kasıntı bir insan doğurduysa herkes yapar 🙏🏻 Uzun oldu hakkınızı helal edin
Hulyaaaaa75 Esilaveannesi ayy ne kdar guzel bir dogm hikayesi datısı bizlere inşallah allah analı babalı buyutsun saglkla inşllah 😍
Elmassfl Maşallah Allah böyle kolay doğum herkese nasip etsin 🤲❤ Meryem ana otunu nasıl yaptın canım hangi dualar okudun
Esilaveannesi Elmassfl canım sancım başladığında suya koydum Fatiha felak nas inşirah ve ayetel kürsü okudum suyundan da iki üç yudum içtim