Omermomm_ Bunun için neler yapıyorsunuz kan değerim yükselmiyor bir türlü 33+3 haftalığım doğuma da az kaldı korkuyorum
Ayshe19 Omermomm_ Omermomm_ benim doktorumda bana kan takviyesinden bahsetti kan nakil ediyorlarmış eksik durumda benimde sınırda ay hayırlısıyla sağlıkla bir doğurabilseydik 🙌🏻
deryabade Benimki de öyle , 34 haftalığız . üç haftadır sabah akşam içiyorum kan ilacını. Aile hekiminde tekrar baktırıcam bir hafta sonra
Omermomm_ deryabade inşallah yükselmiştir vermedikleri ilaç kalmadı işe yaramıyor siz karşılaşmazsınız umarım bu durumla
Omermomm_ Ayshe19 öyle az kaldı diye sevinirken farklı şeyler çıkıyor umarım sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize
Omermomm_ symag umarım yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz zor bir durum inşallah bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız
ruv1923 2 aydır sabah akşam hap kullanmama rağmen yeteri kadar yükselmedi değerlerim. 34+4üm bugün serum verdiler
Omermomm_ ruv1923 o işe yaradı mı bari inşallah sonra oda düşmez bana serum falan demiyorlar kapımın önündeki hastaneyi bırakıp şehir hastanesinde yapmak zorunda kalacağım gibi