Rabia-53 Devlet hastanesinde normal ve sezaryan için nekadar ücret istiyorlar bilen varmı ? Özel hastaneden normal veya sezeryan için 25 bin dediler ?
Hsrt80 Devlet para almiyor ki özel medicana 27 bindi ama ben doğum yaoana kadar kac olur bilmem birde ikiz gebeligim fark nekadar olur bilemm ama devlet takip ediyor dogum nereye gekir bilemm
elifsen Sigortan yoksa bile analık hakkı diye bir şey olduğu için devlet hastanesinde her türlü doğum ücretsiz
elifsen Rabia-53 devlet bedava. Herhangi bir devlet hastanesinde yapabilirsiniz eşinizin veya sizin sigortanız yoksa bile. Özeller pahalı
minikoannesi123 Rabia-53 yok ben Aile Hastanesi takipliyim, yanyana oldukları için merak etmiştim. Orada doğum yapan bir arkadaşıma sormuştum. 16 17 falan demişti daha bir ay oldu olmadı, o yüzden şaşırdım
minikoannesi123 Rabia-53 buralarda hangi devleti düşünüyorsunuz? Bahçelievler devlet bayağı iyi ve temiz aslında ama ben yine de emin olamıyor insan
Rabia-53 minikoannesi123 eşim hiç istemiyor devlette yapmamı , bende çok fazla devlet hastanesi bilmiyorum buraya yeni taşındım