MiniginAnnesiii_ benimde aynı yarın 40. Haftaya giriyoruz kilodan dolayı salıya kadar bekleyelim dedi doktor yoksa suni denicek olmazsa benide sezaryene alcak inşallah kendi sancımızla rahat rahat doğuralım hepimiz artık beklemek çok zor kaburgalarıma dayana dayana bi hal oldu benim kızın totosu 😬