Canım korkma bende de öyleydi ayrıyeten adetim fazla sürüyordu 10 20 gün bazen 1 ay pıhtılı bir kan parcası düşüyordu sürekli ağrı yapıyordu smear testim felan hepsi temiz cıktı tüp bebek tedavisi gördüm histereskopi de yaptılar orda da patoloji sonucum temiz geldi korkma yani :))