Simgeg Kızlar bugun doktorum bebeğin sadece son kontrolden sonra 130 gr almış dedi 2600 olmuş yani beni perinatolojiye yönlendirdi . Çok mu düşük kilosu yada bu kiloda doğum yapan oldu mu bebek küveze girer mi doğsa lütfen içimi rahatladın 🥹
3Tospikannesi Simgeg ben 1.çocuğumu kızımı 2009 da 36.haftada 2500 gram normal doğum ile doğurdum 2.çocuğumu oğlumu da 2012 de o civarda 2500 gram normal doğum ile doğurdum İkisi de küveze girmedi haftan ve kilosu iyi kötü değil canını sıkma sağlık sorunu da inşallah yoktur küveze girmez 🙏❤
Denizahsen Simgeg kilosu gayet iyi 36. Haftada 2600-2700 arası olmalı zaten bende 36+2 de girdim 2683 idi