Merhaba kizlar benim son adet tarihim 15 Mayıs yumurtlama gunum 31 Mayıs yumurtlama gününden 10 gün sonra üstteki testi yaptım ve silik çıktı alttakini de dün yaptım daha koyu olması gerekmez miydi acaba var mı bilgisi olan daha önce düşük yaptım şuan sevinemiyorum bile korkudan