Gunes17 bakın sizi anlıyorum bebeğniz zarar görmediği için rahatsınız. Susadınız düşünüyorsunuz ama bebeklerin metabolizması bizim gibi değil. Ben yeni doğan yoğun bakım hemşiresiyim mamaya koyulan su miktarı bile milimi milimetre ayarlanır yoksa böbrek yetmezliği oluşur. Hele kaynatılıp soğutulmayah su asla verilmez. Sağlık ocağındaki ebe muhtemelen ağzında mama kalıntısı kalmaması için 1-2 çal kaşığı ver demiştir. Ama 30 CC tek seferde içmekten bahşediyor post sahibi dikkat ettiyseniz. Böyle bişey olabilir mi lütfen. İki tarafta kendine göre haklı ama “hiç bişey olmaz ben verdim tabiki verilecek “ tarzı konuşmanız doğru degil.