Ebemiz çay kaşığı ver demişti veriyodum hava ısınınca arttır demişti çay kaşığı yeterli geliyo gibi değildi .su alıstırma küçük Minnak biberonu aldım 30 CC Lik. Valla bıraksam hepsini icicek 😅 hepsini vermelimiyim. Bu arada mama ile besleniyoruz sadece