Kızlar bugün kontrolüm vardı ve bebeğin eşinin yaşlandığını gördü doktorum suyumda alt sınırdaymış suyun geldi mi diye sordu ama ben anlamadığım için yok yani bilmiyorum dedim sonra idrar tahlili ve 15 dakikada bir düzenli tansiyon ölçümü istedi yüksek çıksa yatış vericekti ama yüksek çıkmadı bu yaşlanmayla sizde 39 40 a kadar gider mi