Sudee9 ben ssvd adayıydım fakat bugün maalesef yapamayacağımı söyledi doktorum. Eski sezaryen hattımın kalınlığı salı günü 5mm di
Bugün fazla kasılmalarım var diye kontrole gittim nstde sancım çıkmadı. Ayaktayken bebeğin baskısıymış başı kanala girmiş fakat sezaryen hattımı iyce inceltmiş 2mm ye kadar düşürmüş
Rüptür olma olasılığı çok daha yüksek olduğu için riske atmadı doktorum. Daha sancın gelmeden bu kadar inceldiyse sancıyla beraber yırtılabilir hiç bu riski almaya gerek yok dedi. Kendimi baya hazırlamıştım ama önemli olan bebişin ve benim sağlığımız.