Hgmom1 Kızlar 5 günlük klomen sonrası salı günü ovitrelle vuruldum.. ve bugün beyaz akıntım var sizce gebelik yoksa yumurtlama mı siz böyle birşey yaşadınız mı
eylulmihrasmom Hgmom1 ben de klomen ve ovitrelle kullandım ocak ayında kasık ağrısı ve akıntım çok olmuştu. yumurtlama ve çatlamadan kaynaklı oluyor korkmayın
Ebru_20 Hgmom1 bende öyle bir sorun olmadı ama beyaz bir akıntı ise sorun olmaz ama kahverengi bı akıntı ise mutlaka doktorunuza danışın
Betul_sevinc Bende cuma günü olucam henüz olmadığım için bilmiyorum olanlar varsa biraz bilgi verebilirler mi
Kediannesi1 Çok yoğun akıntı gelebilir hatta kıvamlı uzayan bir akıntı olabilir eğer koku yoksa rengi yoksa sorun yok normal yumurtlamada da görülür ama iğne sonrası çok yoğun hormon alındığı için daha görülür rahat olabilirsiniz