Merhaba arkadaslar. Bu ikinci gebeligim diyebiliriz. Oglumda hic boyle birsey yasamadim. Ama bu gebeligimde su an 23 haftada asiri derecede bacak agrisi yasiyorum. Uc gundur devam ediyor ama bugun cok siddetli. Ve kalcama vuruyor artik. Dayanamiyorum. Yurtdisinda yasiyorum ve burada ozel doktor olayi yok. Haftasonu oldugundan doktoruma ulasamiyorum acile gitsem muhtemelen agri kesici ic diyecekler yollayacaklar ama ben zaten agri kesici aldim dun dayanamayip ve hic etkisi olmadi. Magnezyum ,demir , ve multivitamin tarzi biesey zaten kullaniyorum uzun suredir. Neden oldu anlamiyorum. Basina gelen var mi ne yapabilirim