Bana göre yani şahsi fikrim bebeğe giydirilmesi için sağlık görevlisine verilecek takım pamuktan sade sağlıklı sıradan bir takım olmalı. Öyle süslü püslü özel yaptırılmış şeyler zaten bebekler için zararlı. Bir doktoru dinlemiştim netten, doğumda bebeğe papyonlu vs süslemeli bir takım giydirirken şunu yapmayın hiç iyi değil demişti. Bebeğime neden işkence yapayım ki. Eve gelince giydirir güzel fotolar çekerim.