dilay_06 benim gece 4 den beri devam eden aşırı bel ağrım, bıçak saplanmasi gibi giren bir agrim var bu ağrılar geldikçe de aşırı bir sicaklama ter basması oluyor. Ayaklarım da gece den beri çok ağrıyor. Birde inanılmaz bir sislikle uyandım duşa falan da girdim hafiflemedi ayaktayken daha çok artıyor. Çarşamba günü nst de sancım da çıkmıştı artarsa gel demişlerdi. Şimdi acile gidiyoruz bakalım ne çıkacak 35+5im