Elif_emir su gelince gidin bebek enfeksiyon kapmasın diye doktor gözetiminde sancılarını çekin. Nişan geldiyse sadece doktorunuza haber verin bekleyin evde. 5 dakikadan bir sancınız olduğunda hastaneye gidin. Ve ayrıca suyunuz doğum sırasında da gelebilir. Siz sancıların sıklığına odaklanın