Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım. Ben şu an 16+6 hamileyim bir kaç gün önceden beri bebeğim hergün bir kez de hareket eder hissederdim ama iki gündür hiç hareketini hissetmiyorum korkuyorum normal mi bu haftalarda bu yoksa bir sorun mu var nolur yardımcı olur musunuz