Yareennylmzz ilk doğumda bebek kanalda değildi 43 haftalık olmuştum acilmam sancim hiç birşeyim yoktu doktor hemen yatış yapti ertesi sabah 6 da suni sancı bağladı dozunu yavaş yavaş yükseltti dayanilmayacak bir acıydı ve bebeğim öğleden sonra 13.13 de doğdu doğumum kolaydı 4 kiloydu. İkinci oğlumda 1 cm açılma vardı kanala inmemiş hiç sancim yoktu ona da suni bağladı onda 24 saat sürdü eliyle uğraşarak kanala indirdi doğumum çok zor oldu 3.500 kiloydu. Üçüncü saten kendi sancimla 27. Haftadan beri gelmeye niyetliydi iğne ilaçla zar zor durdurdular 35. Haftada geldi 3 kiloydu.
Kucukpandisko YouTube izleme orası daha kötü gösteriyor.