Zzeyynep04 Şaka falan gibi geliyor ama butonumuz gelmiş sizin geldi mi hanımlar bir heycan kapladı içimi anlatamam🥲
Mrvsmt Bu haftadan sonra doğum olursa küvez desteğine ihtiyacı olmadığı anlamına mı geliyor hanımlar☺️ bende 34+5 im ve erken doğum riskim var korkuyorum
Melikehllderin Prenses-3504 bebiş doğdu yazıyo o kadar ya ,ilk sayfa açtığımızda bebek anneyle ilgili bilgi yaziyorya en altta bebek doğdu diye kare seklinde tuş var bişey yok, da insan hevesleniyo işte 🥰