ayse_65 korktuğun sürece kendini rahatlatamazsın rahat ol herşeyin güzel olacağına inan sağ salim bebişini kucağına almayı hayal et dua et bol bol yürüyüş yap sağlıklı beslen ara öğünlerini atlama herkesin dediğine kulak asma benimde ilk gebeliğim ve normal doğum düşünüyorum nasip olursa insAllah etraftan çok şey diyolar ama umursamıyorum evet öyledir diyip kulaklarımı tıkıyorum herkes çocuk doğurur kimi normal kimi sezeryan sonuç olarak her ikisinin farklı açıları ve guzellikleri var önemli olan bebislerimiz sağ salim kucağımıza almak emin ol o acıların hepsini çektiğine değecek ve bebişini kucağına aldığın anda herşeyi unutacaksın Allah’a sığın sen tedbirini al takdiri Rabbime bırak yardımcı olur o sana 12+6′dan selamlar😘🤲🐣