Aysee1123 aminehumamoms 17 den sonra çıktı benim oda biraz. Şimdi 21+2 halen aynı büyümedi dışardan bariz anlaşılmıyor
H1z2a3 Yoncca bn 11 olduğum gün rahatsızdım gittim artık 15 olana kadar gitmeyi düşünmüyorum 😅 13 olunca gidersen tahmin yapar ama kesin sonuç olmama ihtimali de var 🙄
Cigdemtrnn aminehumamoms ikinci gebeliğim . 12 den sonra baya belirginleşti. İlkinde hiç yoktu. şimdi 20. Haftadamdaym baya belli. 5 kilo vermiştim 3 kilosuju aldım🌸
Betulnnmz aminehumamoms benim ikinci hamileliğim 1 aylıkken belliydi az çok tabi bilmiyorum hamile olduğumu eşimle dalga geçiyorduk göbek mi bebek mi diye bebekmiş 😀 ilk hamileliğimde 5 aydan sonra çıkmıştı
Avril aminehumamoms 19 da belirginleşmeye başladı ama biraz bol giyinsem hala tam anlaşılmıyor hamile olduğum dar giymem lazım belli olması için ama çıktı artık yani 😀 özellikle akşamları fenaaa