Merhaba sevgili anneler ve anne adayları
24+6 haftalık gebeyim son bi haftadır çok yoğundum ve hareketler takip edemedim ama dün akşam düşündüm de öyle aman aman da hissetmedim sanki dedim sabahtan beri de takipteyim çikolata yedim uzandım karnımı okşadım hatta dürttüm bi kez belli bi karşılık aldım sizin başınıza böyle bişey geldi mi devlet takipliyim eşim şuan işte ve evde 2 yaşında oğlum olduğu için tek de gidemiyorum eşim işten gelince gidicem hastaneye