Researcher ben iki can sigortası yaptırdım şu an sigorta kapsamında muayenelermi tüm tahlillerimi oluyorum. Yakşalık 6 ay önce yaptırmıştık. Şimdi 8 aylık hamileyim. Yani yaptırdığımda 2 aylık hamileymişim. İyi ki yaptırmışım. Hastane doğum fiyatları uçtu ama biz çok iyi bir fiyata %100 doğum muayene ve tahlillerden yararlanıyoruz.