Bbuusra Emineakin0320 11. Haftayım. 5. Haftadan sonra aşırı kusma başladı. Serum takıldı, o da rahatlattı. Prilamdan Onzyd’e geçtik. Rahatladım.
Gnshayat16 Emineakin0320 Merhabalar, ben 7+6 yım. Bulantım çok az ama kasık ağrılarım fazla oluyor. Normal galiba
Emineakin0320 Gnshayat16 Aynen canım kasık ağrısı normal ama dikkatli ol ben 4 haftalıkken apantis ameliyati oldum bende ilk kasık ağrısı sanıyordum ama değilmiş apantismis acil ameliyata aldılar ama çok şükür bebeklerime hiç bir şey olmadı kasık ağrısı diyip geçmeyin
Gulcannnnnnnn Emineakin0320 benim de 10+3 6. Haftadan itibaren aşırı mide bulantısı kusma :( her gece 2 tane prillam içip öyle uyuyorum 4 kilo vermişim , sizin nasıl geçiyor
Emineakin0320 Gulcannnnnnnn benimde aynı canım 5. Haftadan sonra kusmalar başladı doktroum banada prillam verdi fakat içemiyorum o kusmami daha çok tetikliyor kilom henüz aynı 54 kilo ile başladım hala ayniyim
Nazli05 Gulcannnnnnnn alllah bize yardım etsin ya ikizdi birisinin kalbi durdu 13 haftadayim. hala kusuyorum
Gulcannnnnnnn Kızlar bi de ikizler ile ilgili pek bir şey bulamıyorum öneriler veya bebeklerin süreçleri vs , bi gurup kursak iyi olmaz mı , ınstg veya wp fark etmez benim ınstg ggulcan.inci
Gnshayat16 Gulcannnnnnnn Bende katılıyorum ınstagram whatsapp farketmez oluşturalım bence daha çok yardımcı oluruz gibi birbirimize
Cimcat Kediannesi1 çok şükür inşallah sağlıkla gelsin bebekleriniz 🙏🏼🧿😍 Bulantılarım dışında iyi gidiyor çok şükür kanama hep var alıştım artık ona benimde tüp bebek transfer olduğum günden beri kanamalıyım çok şükür bebekler sağlıklı bir sıkıntımız yok 🙏🏼🧿😍 Evet doktorumda öyle söyledi benim fark henüz kapanmadı ama sorunda değil sağlıklı oldukları sürece ve zamanında geldikleri sürece tabiki 🤗🤗🙏🏼
Kediannesi1 Cimcat bunlar güzel süreçler bazen çok yoruluyorum hep dinlenme modunda olmak bana göre değil bunalıyorum bir de hiç yediğimi çıkaran bir insan değildim affedersiniz hastayken bile çok bulanırdı midem ama kusmazdım şimdi şaşırıyorum kendime tutamayınca kendimi ama diyorum sus bunu sen kendin istedin altı üstü 9 ay katlanacaksın 😀
filialunae Cimcat Sürekli kanaması çok mantıklı değil aslında. Benim de ikizlerim tüp bebek. İlk transferden 7 8 gün sonra yerleşme lekelenmem olmuştu. Sonra 7. haftadayken bir kez öyle bir kanama yaşadım ki 3 peçete doldu şarıl şarıl taze kan akmıştı düşürüyorum sandım resmen. Hastaneye gittim kanama takibi yaptılar bir gram kan gelmedi hastanede 😂 Sonra kan sulandırıcıya bağladılar kanamayı, ilacı iğneyi kestik. O şekilde 12 haftaya kadar Progestan iğneye ve Progestan hapa devam ettim. Kan sulandırıcılaeı bırakınca bir daha kanamam da olmadı. Şimdi 19+4 doktor doğuma kadar Progestan hapını kullanıcaz diyor sabah akşam. Kasılmaları önleyerek erken doğumu da önlüyormuş. Sağ salim vakitlice kucağımıza alalım inşallahh 🤲🏻🤲🏻
Cimcat Emineakin0320 ne kullandını bulantı için ilaç ? Bende zofer kullandım çok çok etkiliymiş ama bende hiç etkisi yok demek ki serum alsam onunda etkisi olmayacak onun içerisinde de zofer varmış ☺️
Emineakin0320 Cimcat prilam verdi doktor ama hiç bir işe yaramadı açıkçası bunu kullandığında daha çok kusuyorum
Neseslem Bende 35+5 deyim kizlar kismetse cuma gunu kavuscaz ikizlerime zorlu bir surec ikiz gebelik benimde kanamalarim oldu yatmam gerekti derken doguma yaklastik şükür
Buketterenn Neseslem maşallah sağlıkla kavuşun inşallah aramızda bir hafta varmış bizde 34+5 deyiz 🥹 haftaya cuma mı olacak doğumunuz acaba kiloları nasıl bebişlerin ben 33 haftalıkken gittiğimde kilo alımları yavaşlamış yer darlığından dolayı demişti doktorum🥲
masal-12345 20+2 biri kız biri erkek hala mide bulantım var her akşam bir tane prilam icmesem öğleye kadar kusuyom bırakmayı denedim ama çok kötü oldum şükür başka sikintimda yok olmazda inşallah
Gnshayat16 Emineakin0320 Çok geçmiş olsun evet dikkat etmekte fayda var ama insan bilmeyince tecrübesiz olunca ağrıları karıştırıyor gebelikten mi başka bişeyden mi anlayamıyor. Allah yardımcımız olsun
Cimcat Kediannesi1 çok iyi anlıyorum sizi ☺️ Umarım cok kısa sürer bulantılarımız da sağlıklı keyifli bir gebelik geçiririz 🌸
siyahinciii Tek yumurta ikizi beyefendiler ile 27. Haftadayız şükür tek sıkıntımız erken gelmek istiyor beyefendiler 2 gün hastanede yattım şimdi de tuvalet hariç kalkmam yasak rahim kısalığı da çıktı umarım 30. Hafta ve sonrasını bekler bu afacanlar
Gulcannnnnnnn Emineakin0320 bende 57 ile başladım şu an 53 e düştüm sabahları değil ama akşamları çok midem bulanıyor , prillamı da iki tane üst üste içtiğim için kesiyor
Azraa33 Emineakin0320 bnmde sabah aç karınla aldığımda sahada çok kusuyordum akşam uyumadan 1 tane prilam alıyorum o sabah biraz seni tutuyor 1 tanede sabah aç Karınla alıyorum iyi geliyor ama bulantı devam ediyor