Eslemim34 Kızlar bi kızım var adı eslem bu da kız olursa Elisa koyucam. Erkek olursa da eşim koyucak ama ondan önce ben isim bulup ona önermek istiyorum yoksa sevmediğim isimler bulup koycak. Bana anlamı güzel erkek isimleri yazar mısınız
nimetemucin05 Eslemim34 ay öyle mi 😬 ben kısmet olursa ayaz koymak istiyorum efeyi de çok seviyorum kararsız kaldım 🤣