zeynebinannesi28 merhabalar normal de adetleriniz düzenli mi oluyor bilmiyorum ama benim gecikmeli olurdu 1 hafta 10 gün hatta bazen daha fazla evlendikten sonra daha düzenli oldu ama yine gecikme oldu bende her zaman oluyor diye test yapmadım 2 hafta sonra yaptım silik çizgi çıkmıştı kan verdim beta 121 çıktı sonra 2 günde bir düzenli kan verdim ve 10 gün sonra kadın doğuma gittim normalde neredeyse 8 hafta ya yakın olması gerekiyordu Ama benim küçücük bir kese vardı 4+3 haftalık falandı ve doktorum 3 hafta sonra gel dedi kalp atışını duyduk çok şükür ki şuan 31 haftalığım🤲 eğer bende erken gitseydim kese görülmeyecekti yani