Esrazoan Kızlar karnım bugün her zamankinden farklı ve dAha çok toplanmaya başladı . Uykumdan uyandım o kadar sertleşmiş gibi 2-3 dakika rahat dağılmadı. Bu neden oluyor ?? 38+3 haftalığız
Kanarya Esrazoan 38+4üm bndede oluyor kasılmalar nst de sancı olarak çıkıyor, düzenlimi oluyor onu takip et canım. Vücut doğuma hazırlıyor artık kendini :) sağlıkla gelsin minnoşlar 🤗
Gamze612 Esrazoan bende uzun zamandir var. Tuvalete gece kalktigimda filan tas gibi oluyor toplaniyor. 38+1 oldum hala ayni😁
Deletedmom411 goncacan valla benim hissettiğim bebeğin kendini bir yere toplanması ve dokunduğumda düzelmiyordu rahim de olabilir o tabi :) nst de sancı çıktı ama hissetmiyordum erken doğum olmasın diye durdurmuşlardı ilk hamileliğimde
Ygmrkya Eğer toplanmaysa benim günde 10 'dan fazla karnım sertleşiyo taş gibi oluyo öyle ki yürümekte zorlaniyorum