Babyy001 Bu babalar gününde de süpriz yapamıyoruz oysaki ne hevesliydim testlerim pozitif çıkmıştı kan 0 🥲 Az önce eşime sana süprizim var akşam görürsün dedim hamile misin dedi direk hiç beklemiyordum öyle bir şey 🥹 Allahım artık bizede nasip et bee
batununannesi__ Babyy001 Canım moralini bozma elbet o güzel haberi eşine verirsin bir gün benimde 2. Gebeliğim hamilelik düşündükten sonra 3. Ayda kaldı her ay adet günüm gelmeden test yapıp sürpriz yapacağım anı düşünüyodum çok şükür rabbim bekletmedi inşallah sende aynı şekilde bi gün eşine o güzel haberi verirsin 🙏
Meli-sa Babyy001 bende bu ay çok ümitliydim babalar gününde hediye olarak bu müjdeyi verecektim ama olmadı testler pozıtıf olmuştu dünde kan verdim negatif
Annevekizi Babyy001 ayy bende çok hevesleniyorum hatta az önce post açmıştım lekelenme oldu test yaptım 2 gün sonra böyle çıktı kan vermeye hemen gitmek istemiyorum yaa
Babyy001 batununannesi__ inşallah 🙏🏻 yine test yaptım gölge gibi sanırım garip garip çizgiler görüyorum😬
Babyy001 Meli-sa bizim bu testlerden çektiğimiz ne bariz çizgi çıktı damlatır damlatmaz kan verdim sıfır çıktı
Babyy001 Annevekizi bende adetime 7 gün kala karın ağrısı ve kanama başladı regl oldum dedim 1 gün sürdü 🫠
Babyy001 ilknurakinci amin inşallah 🙏🏻 çok zormuş önceden ne var sanki olmuyorsa tedavisi var derdim çocuk aklı işte
Meli-sa Babyy001 ahh ahh benimde öyle adet olsam da kurtulsam karnım şişti göğsümün ağrısından duramıyorum adet olursam rahatlardım
Babyy001 Annevekizi 8 haziranda test yaptım baya çizgi çıktı damlatır damlatmaz hemen kan verdim hastaneye yakındım 0 çıkmış sonucum 🥹
Annevekizi Babyy001 kuzum benim dualarım seninle kaç yıldır olmuyor olursa ilk gebeliğin mi olacak ben 3 yıldır bekliyorum🥰🥺🥺❤️
Aysel_krdg Babyy001 bu babalar gününde baba olmasını çok istedim ama malesef 5 gün önce kimyasal gebelik geçirdim yine Allahım inş bir dahaki babalar gününde kucağımızda yavrumuzla geçirmeyi nasip etsin 🤲🌸