Mervvvever
Ben hep şöyle düşünüyorum düz mantık 😁 Birincisi tarla bahçe işlerine tam gaz devam eden/etmek zorunda olan tonla gebe kadın var. Bizimki gebelik de onlarınki değil mi? Demek ki normal hayatımıza devam edebiliyoruz ekstra riskli bir durum yoksa.
İkincisi gebe hayvanlar. Vahşi doğada ekmeğinin peşinde koşup atlayıp zıplıyor, dövüşüyor bunlar, yine de doğuruyor. Demek ki sorun yok 😁