_Pinar_03 Slm arkadaşlar. Salı günü günüm doluyor ve hala gelen giden yok. Dr kendiliğinden olmazsa Salı günü suni sanciyla doğurtcam dedi. Bu şekilde dogum yapan var mı süreç nasıl ilerliyor. Beni bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden.