Busrabulduk- Allah aşkına şehir hastanesine nasıl randevu alabiliyorsunuz kaç haftadır uğraşıyorum talep ediyorum ama Allahın 1 kuluda açmıyor randevu sistemini çıldırmak üzereyim
Anneyimbennanne Busrabulduk- Şehir hastaneleri hep aynı inanın .. ben 2 ay bulamadım . Acile gtcem 33 haftadayim
Seher_coban Busrabulduk- tek orası değil beyhekim, 15 temmuz hastanesi hepsi öyle yani açmıyorlar randevu bende sürekli yokluyorum iyice sıkıldım
Deletedmom_116 Busrabulduk- Hastaneye değil ya o hastaneye bana dün sen dogurmsin Hicbiseyim yok dediler yolladilar gece doğum yaptım
anneoluyoruuumm16 Busrabulduk- bizimde yok aşko o yüzden normal eğitim Araştırma Hastanesi’ne gidiyorum kolayca randevu aliyorum
Busrabulduk- Seher_coban beyhekimde var canım ama hangi doktor iyi bilmiyorum 15 temmuzuda sevmiyorum hiç gitmek istemiyorum