Benim de bebeğim şuan ters. Doktorum ters ama sıkıntı yapmayın 1-1.5 ay içinde döner dedi. 1.5 ay sonra (40.hafta) zaten doğumum geliyor. Kendi doktorumun bu yönünü çok seviyorum o yüzden, durduk yere endişelendirmiyor beni hiç.
İşte sizdeki durumu çoğu kişi yaşıyor. Doktorlar karşılarındaki insanı rahatlatmaya yönelik konuşmaları gerekirken iyice geriyorlar. Dönmezse tabiki sezaryen olunacak bebeğin sağlığından önemli değil. Fakat böyle ifade ettiklerinde zaten evhamlı olan anneler daha da kafaya takıyor her şeyi. Ha bebek döner, siz de koşulların normal olduğuna inanırsanız ve doktor hala sezaryende ısrar ederse farklı bir doktordan görüş alırsınız.
Size de bu konuda tavsiyem kendinizi normal olsun diye yiyip bitirmemeniz. Hayırlısı olsun, bebeğimin ve ve benim sağlığım için ne iyi olacaksa o olsun diyin ve akışına bırakın bu süreci. Sevgiler🌸