Semisko bende onceki ay kimyasal yasadim degerim 55 di sonra 97 oldu sonrada dusmeye basladi adet olmadan tekrar hamile kaldm ve adetten 2 gun sonra degerim 730 du bi iki gun sonrada 1946 falan oncekiyle arasnda daglar kadar fark var yni hersy allahtan gelir canm bende acaba bisi olucakmi diye surekli pinpirikliyim ama suanlik hersy yolunda oncekiler ole oldu diye buda ole olucak diye bisi yok insallah degerin yukselir allah gonlunr gore versin 🙏 bide ust uste kimyasal yasndgi zman kan pihtilasmasi nedenyle oluyomus galiba hic baktrdinmi bende postlarda gordum diyr hatrliyorm 🙂