Semisko İnşallah hamilesindir sizi hatırlıyorum postlardan. Ben de 1 kimyasal yaşadım diğer ay adet oldum sonraki ay hamile kaldım. Şu an 21 haftalığız ama Rabbim sana da nasip eder inşallah🙏🏻 Ovülasyon testi kullanmadık ama sonradan öğrendik ki adet tarihime yakın bir zamandaki ilişkiden olmuş. Yani yumurtanın ne zaman olacağı kesin değil o tarihler fasa fiso ki benim adetim günü gününe düzenlidir.