Amineazra eşimde babasını çok seviyor bende seviyorum kayınbabamı çok iyi davranır kızından ayırt etmez o derece seviyor ismini koyalım baba dedik ne koyun ne koymayın dedi ben takmam öyle şeylere dedi ama eşim babam istiyor bence koymamızı diyor 2 oğlu daha var onlar o kadar düşkün değil babasına benim eşim çok düşkün onlar koymaz biz koyalım diyor bende farklı isim istiyorum iki isimde istemiyoruz yani sonuç bu az kaldı doğumada