neanladinyurdagull 4 aylık hamileyim oğlum yatak odamızda bizimle yatıyor oyun odası ve kendi odası var.Artik odasında uyuması gerektiğini düşünüyorum doğum yaptığımda bebeğimi odama alabilmek için.Sizler nasıl yol izlediniz varmı bir tionuz.Sunu bunu yaptım daha kolay alıştı dediğiniz bir fikir
Birdemet95 neanladinyurdagull gündüz ve gece uykularına önce beraber bizim yatakta geciyor sonra odasına taşıyorum, direk odasında uykuya dalmıyor. 2 yaşına yakın başlamıştım
Minigininannesi neanladinyurdagull ben hiç oda takımı almamıştım birlikte gidip seçtik bu senin odan olacak şeklinde konuştum oda takımı gelincede o hevesle girdi yattı içine o şekilde kaldı ☺️ oda takımı varsada odasına aksesuar ya da farklı bir şey ona cazip gelecek bir şey alınabilirmiş bir yakınım perde ve hali değişimi yapmıştı o da ise yaramıştı. Onun dışında bilemedim 🤷♀️
Tgcmrt48 neanladinyurdagull ben oğlumu 1 yaşında ayırdım odasını şimdi 3 yaşında uykusu gelince odasına gidip uyur sallanmayı 1 yaşında bıraktık şimdi kendi kendine uyuyor
Babyykmz neanladinyurdagull cocugun kndi odasina alisabilmesi icin yasina girmeden ayirmak gerekiyor. 4 aya kadar gunduzleri kendi odasinda geceleri yaninzda 4 aydan sonra geceleride kendi odasinda uyumasi gerekiyor boyle oneriyorlar yasina girdikten snra ayirmasi cok zor. Benim bebek hemsiresi arkadasm 4 aylikken odasina yatirmaya basladi alisik oldugu icin hic yanlarina gitmedi ki cocuk suan 4 yasinda hic sorun yasamiyorlar. bende oyle yapacagm 4 aylikken ayirmak en dogrusu. Zaten artik eskisi gbi degilki her imkan var kameralar telsizler
-_Esra_- Bende burda bekleyim canım, gece yatarken kocamla beraber uyuyorum sabah kalkıyorum iki çocuk yanımda üstümüzde yorgan yok adam yatağın yanına yere uzanmış yorganımı almış altına döşek yapmış fkflflfl
Sermec27 neanladinyurdagull benim oğlum en başından beri beşikte yatıyordu ara ara bazen yanımızda yatıyordu beşiği de bizim yatak odamizdaydi zaten meme bağımlısı olduğu için gece uyandıktan sonra hep memedeydi 22 aylıkken sütten ayırdım ayrı bir oda yaptık oğluma şimdi kendi odasında yatıyor yarın doğum günü 2 yaşında olacak 2 aydır bizden ayrı yatıyor zaten memeden de ayrıldığı için çok zor olmadı odasını ayırmak
neanladinyurdagull Sermec27 yorum atanların hepsi erken ayırmış ne güzel biz bu kış taşındık evimize çocuk odasında koridorun bayağı arkasında kalıyor ve soğuk oluyor en azından eve alışsın öyle odasında uyumaya başlasın dedik şimdi alışmış durumda gunduzleri odasında oyun oynuyor korkmuyor sıra odasinda uyutmakta bakalım onu nasıl başaracağız
Sermec27 neanladinyurdagull ya oğlum çok fazla memeye düşkün olduğu için ayiramadik erken maalesef inşallah daha iyi olur bundan sonra
Esrahmet neanladinyurdagull neden bukadar geç kaldınız doktorlar 1 yaşına kadar ayırın diyorlar çok zorlanırsınız şuan 😳
neanladinyurdagull Esrahmet çocuk odası olmadığı için ayiramadik evimiz küçüktü yeni taşındık bu evimize
Elfakca neanladinyurdagull bı kaç kez uyuya kaldığında kendi odasında yatırın orda uyanması lazım çünkü yatmadan önce kitap okuyun onun odasında öyle öyle benimser odasını