14 haftalıkken doktorum kıza benzettim net birsey söyleyemem demişti 18 haftalıkken kesin kız artık eminim demişti şimdi de detaylı ultrason da başka bir doktor cinsiyet erkek dedi. Kafam karıştı saçma sapan bi duygular içerisindeyim kızım kızım diye sevdiğimiz bebeğimiz erkekmiş o anlık şokla baya bir ağladım şimdide kendimi haksızlık yapmış gibi kötü hissediyorum🥹