Salı günü muane oldum 2 santim açılma var dedi 39+5 oldum hala bişey yok ağrılarım var vajinada diken gibi bi batma hissi var bel ağrım çok fazla yürüyüş yapmak istiyorum ama karnım taş gibi oluyor yürüyemiyorum evde dolanıyorum sürekli gelsin artık ağrılar bitirdi beni 😬