Esenturgay elle baktı iki parmağını kullandı eldiven taktı jel sürdü eline bende de öyle olmuştu tranva gibi bişey ağlayarak girdim odaya korkudan ama öyle olmadı devlette baktılar bana
Özeli bilmiyorum nasıl olur
Birde çatı muayenesi şartmi benim bircok tanıdığım kişi yaptirmamis doktoru istememiş bile doğum sırasında herşey belli oluyormuş yani zorunlu bişey deyil bildiğim kadar eğer benim suyum gelmeseydi alttan muayene olamayacaktim çatı isteselerdi de yapmazdim heralde bişeyden değil öyle gerek yok bence çünkü çevremde 30 kişi warsa 5 i yapmıştır öbürleri yapmadı doktordu da istemedi hiç benimki de istemedi amaç çatıma bakmak deyildi açılmama baktılar o sırada.onuda söyledi ebe
Bu arada şart deyilse doğum sırasında da alttan çok muayene ediyorlar açılma için felan bence yapma o zaman çünkü şimdi yapsan doğum sırasında da sürekli alttan bakıyorlar açılma için o an da bakabilirler yani ben olsam yapmazdım açıkçası siz bikirsiniz yöne de