Bildiğiniz üzere enfeksiyondan ölüyorum desem yeridir. Artık ciddi anlamda korkmaya başlıyorum bebeğime birşey olcak diye.. dün geceden beri ağlıyorum acıdan sızıdan ilaç kullanıyorum ama geçmiyor yerimde duramıyorum yaralar bir yandan acıyor bir yandan idrar yapamıyorum yanmadan.. daha önce gene gittim ilk sıralar ilaç verip gönderdiler. Ama duramıyorum psikolojim bozldu resmen yerimden kalkamıyorum öylece ağlıyorum eşim işte geliyor hastaneye gidicez hemen ama korkuyorum gene birşey yapmazlar diye üstüne de hafta sonuna denk geldi gitsem sizce birşey yaparlar mı hani yatış desinler ona razıyım yeterki geçsin bilginiz varmı hafta sonu diye bakarlarmi😢