Zekiye45- aminehumamoms misal olarak dedim ben belki aşı olur sağlıklı olması için belki bi şekilde önlem alınır fazla pek bilgim yok canım rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar versin🌸🥹
Aysee1123 mommys1 Doktorunuzu seviyor ve güveniyorsanız öyle yapın o halde. Benim doktorum yapalım dedi tamam dedim yapmayalım deseydi yaptırmazdım. Doktorunuzu dinleyebilirsiniz
YigitPoyrazMomm mommys1 zor olmazmi canım ah ah analık herşey onlar için 1 sene 2 aylık evliyim çok bekledik bebiş için 1 sene dolduktan sonra hamile kaldm çok ağladım her gece sabaha kadar ummadığım anda hamile kaldım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah evet küçük can bedenimizde onu yaşatmak onun için mücadele etmek paha biçilemez o yüzden korkma canım benim bak diyorum sana veren rabbim alan rabbim önemli olan herşeyi kabullenmek aslında o testler bile bizim için değil yavrumuzun için lütfen böyle en önemli zamanda kendini bebeğini tehlikeye atma erkenden öğrenip herşeye başlamak var birde geç öğrenmek herşeye geç kalmak yapma bunu kendini inan bana rabbim yardımcı oluyor umarım icni biraz rahatabilimşimdir😥🌻
mommys1 YigitPoyrazMomm sağolasın canım ben evliliğimizin 5. ayında hamile kaldım 8+5 de kalbi durdu daha doğru düzgün hamileliğimi anlamamışken üstüne bebeğimi kaybettim ocakta kürtaj oldum nisanda tekrar hamile kaldım rabbim tekrardan nasip etti insallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur en ufak şeyde doktora koşuyorum 6.7.8.9.10. haftaların hepsinde ultrasonumuz var ilkinde kayıp yaşamasam bunda çok korkmazdım bi yanım yaptır bi yanım bosver diyor işte zor yani
YigitPoyrazMomm mommys1 çok geçmiş olsun basın sağolsun canım:( rabbim bidaha yasatmasin rabbim sağ sağlim kucaginiza almayı nasip etsin inşallah benim de ilk gebeliğim bende korkuyorum ama dediğim gibi elimizden birşey gelmiyor doktorun öneriyorsa yap canım önermiyorsa yapmazsin tekrardan rabbim bidaha yasatmasin insallah:(
Yenibirii mommys1 ikili ve üclü testi yaptirdiktan sonra almanyaya gittim rutin muayene oldum ve gitmisken temiz cikan sonuclarimi da gösterdim ordaki doktora. Bana bu yöntemin cok eski ve artik kabul edilmedigini yaniltici oldugunu söyledi.. devlette yaptirmistim hic bi ücret bisey ödemedim sadece kana bakildi.. türkiyede hala bu testlerin yapilmasina sasirmisti ordaki doktorum
Feyzabeyoglu mommys1 ben devlette yaptirip sonuçlarımı ozeldeki doktora getirmiştim Sizde yapabilirsiniz
minikmucizeemaak mommys1 Sağol canım Allah razı olsun hepimizin bebeği inşAllah, sağlıkla kavuşalım♥️ Muayene ücreti de 465 tl, ben kontrol süresindeydim muayene ücreti vermedim ama kontrol sürem olmasa bana toplam 1395 tl ye gelecekti
filialunae mommys1 İkili testi ayrıntılı ultrason yaptırmaya gittiğin doktor da yapacak zaten. Normal poliklinik doktoruna yaptırma bence. Kırk kere para ödeme. Benim takip eden doktorum ikiz bebeklerde ikili test doğru çıkmıyor diye bir de fetal DNA testi istemişti nifti testi de deniyor. 9 bin dediler ona yaptırmadık tabii ki. Zaten ayrıntılı ultrasona gittim 12. haftada ense kalınlığı da normal çıktı. 3 ayrı doktor da ensesi normal demişti. Ne diye boşa para vereyim. Zaten down çıksa ne çıkmasa ne aldırmayacağım için.