Minikmucize13 Adetime 3 gün var yoğun sağ kasık ağrım var doktor ilaç verirse hamileysem diye test yaptırdım 2 çıktı. Nisan ayında 0,0 çıkmıştı negatif sonucum. Şimdi neden 2 dir ?
Pamuk Minikmucize13 Yukseledebilir,anlık yükselmiş olma ihtimalide var. Ama burada o rakamdan sonra yükselen çok kişi var.Hayirlisi olsun💜
Sibelsibos Minikmucize13 ben canım aynı gün ayrı hastanelerde 0.2 0.3 çıktı hamileymişim amatabi sonu dusuk oldu beni. Seninkisi benzemesin inslalah 🤲🤲ama doğru yükselme olasigi yok diye kimse diyemez ben 1 hafta sonra galiba hatırlayamıyorum 22 mi 26 mi ne çıktı yani gebe çıktı sayıyı şuan hatırlayamıyorum ama her zaman umut var neler neler okuyoruz burda 😍
Tklc Minikmucize13 sebebini anlamak için en güzeli 2 gün ya da 3 gün sonra tekrar kandan beta baktırmak olur eğer yükselirse gebelik vardır bu değer şuan var ya da yok demek için uygun değil maalesef canım
_Feslegennn__34 Sibelsibos ya benımde geçen ay çok belirtilerin vardı göğüs uçlarında şişkinlik oldu kasıklarımda ağrı oldu ya kasıklarım aşırı derecede ağrıdı ve adet ağrısı gibiydi ben hiç böyle bir şey görmedim bel ağrısına zaten oturup kalkamıyorum bile bütün belirtilerin vardı kan işte tes yaptın teste silik çıktı sonra yaptım 0.53 olan çıktı acaba o zaman var mıydı ya ben o zaman çok çok şüphe etmiş ve çok emindim yani sizin bu mesajı mesajdan sonra böyle bir şüphe ettim
Kediannesi1 Bazı laboratuvarın en düşük sonucu 2 dir 5 den aşağısı negatiftir üzgünüm kasık ağrınız umarım önemsiz bir problemdir
Sibelsibos _Feslegennn__34 0.35 ide ilk defa görüyorum valla neler görucem daha şimdi buna ne diyeyim ben 😄🤷🤷
adatuna _Feslegennn__34 0,200 değeri 200 değil. Hormonlar değişebiliyor gayet normal. Tansiyonunuzu da ölçerseniz sürekli aynı değer çıkmaz ama aynı aralıklar içinedir onun gibi.