NST ye hiç güvenmiyorum kızlar. İlk yavrumda doğum sancılarımı algılamadı. Sancıyla gittim beni eve gönderdiler, sancı görünmüyor diye. O geceyi evde kıvranarak geçirdim resmen. Sabah artık dayanamadım tekrar gittim ve 4 cm açılmam vardı. Düşünün. Şimdi 32+1 im. 34 ten itibaren NST dedi doktorum. Hiç girmek istemiyorum