Glcn-uzgnn 7 haftalık hamileyim kusma bulantı hiç olmuyor sizce bu normal mi ? Veya kaçıncı haftada başlar ###
Belginylmz Glcn-uzgnn 11+3 haftalık hamileyim hiç mide bulantim olmadı ama kimisimimki 8 hftada 9 haftada başlıyor doktorum öyle demişti ben geçtim galiba daha bulanmaz dedi
Kediannesi1 Glcn-uzgnn hiç düşünme aklına bile getirme bende 1 hafta öncesine kadar ne güzel hiç bulantım olmadı çok şükür dedim dedim 4 gündür başladı inşallah hiç bulantısınız geçirirsiniz normal bir bulantıya hiç benzemiyormuş çünkü şu an 11+5 benim hatta kendime gülüyorum milletin ilk 3 ay olur benim 3 ay biterken oldu diye 😀
Sesssi Glcn-uzgnn Allahın sevgili kulu olduğunuz için dua edin ama 8. Haftada şiddetlenmişti benimki 😅Birde bende ne zaman oh bu belirti yok dediğim an onu yaşıyordum 😂
Gizembltc Glcn-uzgnn canım 33 haftalığım şuan bu zamana kadar sadece bebeğimi öğrenmeden kusmam olmuştu oda kendini belli etmek için diye düşünüyorum. Bebeğimi öğrendim 4 buçuk haftalıktı o zamandan bu zamana hiç kusmam bulantım baş dönmem olmadı şükredelim bence halimizi sadece bazen bu aralar oluyor oda yemeği biraz fazla kaçırınca oluyor o kadar. Hiç dert etme herkeste aynı olacak diye bişey yok içini ferah tut
anneoluyoruuumm16 Glcn-uzgnn ahaha canım benim. Bende böyle dedim üç gün sonra bulantı kusma çok yaşadım. 14. Haftaya kadar cektim
aminehumamoms Glcn-uzgnn ne şanslınızı ben 6haftalıkken başladık şuan 13haftalığım hala var bulantım ilaçlar ayakta tutuyo
Melekecre Glcn-uzgnn masaAllah kız aman olmasın süs nazar değer,☺️şaka makada benimde ilk hamileliğimde olmamışti,sadce baş ağrım vardı,ama bu ikinci beni benden alıyor,herşeyi yaşıyorum ☺️
Gezgin1Anne Benimde normal gebelik bulantım olmadı bütün hamilelik sürecimde 2 kez kustum 2sinde de demir ilacı içer içmez tadı yüzünden midemden geri attım. Bende kusma olmadı ama 30dan sonra basur ve karpel tünel oldu. Halbuki rahat bir gebelik geçiriyordum denebilir.
Aishvet7 Merhaba kızlar 6+5 haftaligim bende iştahsızlık var yemek yedikten sonra mide bulantısı oluyor hafif ara ara bazen hafif hafif atlatıyorum hiç birsey yiyemiyorum doktora ilaç yazdirsammi beklesemmi bilemedim
KahveliBirAnne Glcn-uzgnn hayalimdeki hamilelik daha ne istiyorsun müthiş bir duygu ben neler yaşıyorum neler kusuyorm koku hassiyeti yemek yiyemem yediği çıkma of neler neler
Elfakca Glcn-uzgnn herkeste aynı durumlar yaşanmıyor zaten benim 2. Ayında başlayıp 4. Ayına kadar sürdü sonra hafifledi bazı insanlarda mide bulantısı yoksa bebek erkek olabilir diyor hayırlısi tabi