37+0 bugün kontrol vardı çatı muayenesi oldum, öncelikle korkulacak hiçbirşey olmadığını söyleyeyimde burada korkanların az içi ferahlasın 1-2 dk bile sürmeyen bir muayene acı yok bişey yok. 37+0ım araya bayram giriyor, normal doğum düşünüyorum ve doktorum bayramdan
burada olmayacak sizler kız bebeklerinizi kaçıncı haftada doğurdunuz acaba kaçta gelir bu kızzz😌😌