Masell Kızlar sütümü dün sağdım ve buzluğa attım.Çok az olduğu için bugün buzluktan çıkardım ve üstüne ekleme yaptım.Donan süt de o arada çözüldü tabi.Bunun sütun kalitesi için tehlikesi var mı.Buzluga attığımı bir daha cikarmamak mı gerekiyor acaba
Yenibirannee Masell sütünüzün üzerine tarih yazın 6 aydan sonra kullanılmıyor ona gore sirayla verirsiniz hem bebeginize. Ama açılan sütün tekrar dondurulcagini sanmiyorum 🌸