Kızlar daha öncede yazmıştım buraya.Nerdeyse son adetimin bitiminden yani 27 mayıstan 4-5 gün sonra adet belirtileri yaşamaya başlamıştım göğüs şişkinliği acısı kasık ağrısı bel ağrısı bunlar uzun zaman devam etti şuan adetime 4 gün var hala daha kasık ağrısı ve göğüs şişkinliğim var.Sizce gebelik midir ?